VCO, Maixara & Jamu Perawan

Assalamualaikum.....

Ini first-time saya nak cerita pasal beauty product.... Sebenarnya macam-macam saya dah makan... Sebab lepas bersalin hampir 3tahun lepas saya rasa badan saya banyak kelemahan... Antara kelemahan saya adalah:

1. Sakit-sakit badan dan lenguh sana-sini.... Ini memang teruk... Mungkin sebab saya bersalin secara pembedahan membuatkan saya jadi macam tu... Cara penyelesaian : saya pergi ber-urut tapi masih sakit badan, jadi saya beli supplement... Saya beli VCO.. VCO saya pakai dah setengah tahun rasanya... Alhamdulillah kurang la sikit penat badan... Malah bekas stretchmarks pun dah makin kurang...

2. Berat badan naik mendadak dan period tidak teratur... Mungkin punca makanan atau period tidak teratur... Jadi saya dah try macam-macam untuk turunkan berat... SDII, Shaklee, tapi tak turun bertambah naik ada.. Jadi saya cari jalan lain - beli jamu perawan untuk betulkan period saya dulu... Dah 2tahun nak ke 3tahun period tak teratur lepas bersalin... Lepas makan jamu perawan period saya dah ok balik... Baru 2bulan makan tu pun skip-skip... Dan yang bestnya start je makan jamu perawan period saya dah ok... bulan pertama kitar saya 29hari, bulan ke dua 28 hari dan bulan ni saya tak pasti macam mana baru makan dan skip-skip pula tu.. Jangan tak teratur balik sudah.... Saya perasan saya selalu sakit kepala bila makan jamu... Mungkin tak cukup air dalam badan.... Walaupun dah banyak air minum yang keluar pun banyak..Acaner?

Selain VCO "Virgin Coconut Oil", Jamu Perawan saya makan lagi satu produk iaitu Maixara C-Sential. Saya dapati banyak khasiat dia malah boleh membuatkan kulit lebih cantik.... Saya makan Februari hari tu tapi skip-skip...hahahaha... Muka saya ni memang skip bab makan ubat-ubat... Tapi lepas tahu khasiatnya saya makan betul-betul tiap-tiap malam... Kalau balik tido rumah mak pun saya bawa... Tak lepas la Maixara tu.... Tapi baru je tak lepas.... Sebelum ni saya makan 1biji je sehari so tak nampak kesan sangatkan... Baru-baru ni saya makan 2biji sehari... Ada kawan saya cakap untuk permulaan makan 2biji sehari..Untuk botol pertama...Botol ke-2 dan berikutnya baru makan 1biji... Jadi saya makan 2biji sehari... Hari ni baru masuk hari ke 5 saya makan... Jap lagi saya tunjuk hasil tapi rasanya tak ketara sangat la....

Meh saya share sikit gambar-gambar produk yang saya makan...

 Sumber dari Google

  Sumber dari Google

Sumber dari Google

 ada perbezaan tak? Tak beza sangat kan?

tu je la ye

Wassalam....

Comments

Popular Posts