Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

08 April 2013

Korean Drama - King of Ambition

Assalamualaikum....

Hari ni rasa macam nak kongsi sikit cerita korea yang saya tengah tengok sekarang ni.... "King of Ambition".. Kiranya cerita ni buat aku saya terbayang-bayang semangat dan kecekalan seorang suami yang tak berhenti menyokong isteri tapi dikhianati....

Setiap kali tengok cerita ni buat jantung aku berdegup laju, jahatnya sang isteri yang sanggup berlaku curang malah sanggup untuk cuba membunuh/mencederakan si suami..... huhuhuhu..... Sekarang ni sang suami cuba macam-macam untuk membalas dendam atas kematian anak dan abang kembar dia... Cerita ni sedih sangat...

Bila start je cerita saya melekap la kat situ sampai habis... Mata tak berkelip menonton... Punya la best cerita ni... ooooo... OST lagu belum cari... Jap lagi cari.... hahahaha

Jom tgk astro 393 pukul 9.00malam hari Isnin dan Selasa......

Suka sangat cerita ni...hahahahaha.... Kembali dengan kegilaan menonton korean drama.....



Selamat Menonton

Wassalam....

1 comment:

  1. Zam klu drma korea, suka tgk F4.. versi korea.. cuma tk ingt tjuk apa

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya