Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

14 May 2013

Kisah Semalam

Assalamualaikum.....

Nak cerita sikit kejadian malam semalam.... Cerita agak geli sikit la kan... Cerita hal anak lelaki saya sorang tu.... hahahahaha *ok nak tergelak dulu*

Rizqin sebenarnya dari kitaorang sampai rumah lagi dia dok nak "uk uk" tapi tak keluar... Saya syak sembelit... Bila nak tolong dia tak bagi pulak... Kali ke-2 nak "uk uk" pun tak berjaya... Berjaya mandi je.... Padahal dekat rumah pengasuh dia dah mandi....

Kali ke-3 ok ni geli sikit ye kawan-kawan.... Gamaknya dia dah teruk sangat sakit perut dia buka habis pampers dia *dah 2tahun 8bulan masih pakai pampers* masuk toilet nak "uk uk" sampai menangis dah ni.. Saya tolong tapi tak mahu keluar... Tahu tak apa alternative bijaksana yang Rizqin dah buat??? Dia masuk dalam baldi yang ada air dan dia "uk uk".... Agaknya bila dia buat macam kurang sakit dia nak meneran...hehehehe.... So kira macam kita nak bersalin la kan... Dah ada alternative bersalin dalam air untuk mengurangkan sakit bersalin... Gamaknya macam tu kot Rizqin rasa... *"uk uk" dalam air makhruh ye*

Ok baik la saya dah cerita benda menggelikan... Tapi takpe untuk pengalaman mak-mak yang kena handle anak bermasalah sembelit...

Ok tu je la untuk hari ni... Esok nak terima rakan kerja baru ni....

Wassalam....

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya