Lama........

Assalamualaikum.....

Minta maaf ye lama tak jengah blog... Sebab tak sihat... Badan lemah sangat, tak boleh aktif ke hulu atau ke hilir... Tak tahu apa masalahnya... Pergi klinik 3hari berturut-turut pun macam tak berapa puas hati sebab masih lagi dalam keadaan kurang sihat... Hari ini kira hari ke-7 saya tak sihat... Hopefully hari ini dah takde muntah-muntah dah.... Dah buat pemeriksaan darah (Blood Test) resultnya ada virus dalam darah tu yang badan tak center sikit... Saya tak boleh lasak means saya tak boleh cari barang dalam keadaan tergesa-gesa, tak boleh main pusing-pusing like chicken dance (hahahaha) confirm saya akan muntah sebab pening... Nope I'm not pregnant ok.... Just kurang sihat...

Apa lagi mau cerita.....

Takde apa dah kot.. Nak cerita hal pilihanraya dah basi... Malas nak post dah....

Doakan saya sihat ye.... Hujung bulan May ni saya nak berjimba.... Tempatnya rahsia.. Tunggu update dari saya.....

Tu je la ye...

Wassalam

Comments

Popular Posts