Alhamdulillah Selesai Sudah

Assalamualaikum....

*** hari ni update gambar sebelum kami kenal... Baru lapor diri dekat Mitrans UiTM, Shah Alam... Masing-masing masi lagi "shy-shy cat' hahahaha.... Moh le baca balik apa yang saya tulis minggu lepas....

Curi masa kejap.... Alhamdulillah syukur sangat-sangat selesai sudah peperiksaan semalam... Agak susah jugak Air Traffic and Passenger Movement ni tapi dapat ku harungi jua... Cuma dapat detect la ada satu jawapan memang lari dari soalan yang dikehendaki...Yang lain saya malas nak fikir dah... Dah lepas kan... Yang saya belajar ni under Malaysia Airport Holdings Berhad ye... Best sangat... Banyak kenangan pahit manis kami harung sama-sama..... Hopefully ikatan ni takkan putus la ye....

So ada sedikit gambar untuk dijadikan kenangan....

 Gambar Group sebelum kami present... 
Dari Kiri Jovyn (LGK Airport), Mislinah (IT Department KLIA), Norasnora (Finance HQ), Mimy (IT Department KLIA), Nadiah (Comercial) dan Ojang (IT Department KLIA)


 Gambar ini sebelum kami kenal... Gambar ni termasuk staff MAHB dan staff UiTM iaitu tenaga pengajar kami.... Yang mahalnya ada MD kami tu.... hehehehe

Ini gambar kelas kami bersama Prof. Oh Poster saya tak nampak la...hikhikhik
Ini saya takde sebab pergi lari jap hantar kek...huhuhuhu

Seronok dengan diaorang... Happy go lucky semuanya... Kelas ni ramai KLIA staff ada lagi group yang lain... Best sangat...

Ada juga nak update something:

1 - Akak yang guna gambar profile saya dah minta maaf dan dah buang gambar tu... Alhamdulillah... Boleh saya buang gambar yang ada post kat blog ni sebab saya tak nak post gambar yang sudah ditinggalkan oleh orang yang sudah tiada didunia ini.... Biar dia tenang kat sana... Semoga ALLAH lindungi Arwah Azam.... Tujuan saya post dekat blog ni pun supaya akak tu buang gambar tu kat profile... Ini penjelasan akak dan saya dah maafkan dia dan hopefully dia maafkan saya juga....



2 - Saya dah habis belajar... So Merdeka.... Eh semua dah tahu kan....hahahaha... InsyaALLAH akan bergraduate pada bulan 10 maybe.... Ini kali ke-3 saya berkonvo...hukhukhuk

3 - Semalam berjaya melipat kain baju yang tertangguh lama (husband tolong sekali....saya tolong lipatkan baki je) hahahahaha.... Ini ngelat... Rumah dah clean & clear masa sampai rumah... Sangat-sangat appreciate.. Rasanya dia kemas lagi cantik daripada saya...huhuhuhuhu

4 - Akan continue segala aktiviti yang tertangguh tu... hahahaha... tak sabar dah ni.... Tapi kena list yang mana nak kena buat dulu..... Sekarang ni tengah sattlekan bilik budak bujang nak masuk 3tahun tu kasi lagi kemas dan cantik.... Baru mula semalam sikit.... tu pun dah sempit biliknya sebab katil super single tu....huhuhuu

Lagi takde dah kot...

tu je sambung esok ye insyaALLAH....

Wassalam

Comments

Popular Posts