Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

16 July 2013

Sahur hari ke 6 & 7

Assalamualaikum.....

Sahur simple saya hari ke 6 & 7 adalah lebih kurang sama... Cuma hari ni saya tambah sup ayam baki buat Soto masa berbuka semalam... Gambar soto tak sempat snap so takde resepi la hari ni ye... Ikan bilis goreng tak perlu resepi kan ;p hahahaha.... Ok jom tengok gambar...

Gambar sahur hari ke 6
Ini antara menu terhangat kat rumah sebab ada ikan bilis dah memadai bagi suami...
Kejamkan bini bagi makan nasi ngan ikan bilis je kan....

Gambar sahur hari ni saya tak sempat nak snap sebab Rizqin bangun ngam-ngam lepas saya masak... Dengan Rizqin kami bersahur hari ni.. Dia minta nasi dan sup... Lepas tu ajak dia sambung tidur, tak mahu... Jadinya agak kelam-kabut sikit pagi ni sebab dia nak ikut sama mandi nak mandikan kereta dia apa semua last sekali tak jadi mandi sebab sejuk....miahahahaha......

Lauk sahur hari ni sup ayam, ikan bilis goreng dan sayur pak choy sos tiram....

Tu je hari ni....

InsyaALLAH ada benda yang saya buat saya akan kongsi resepi ye....

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya