Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

09 July 2013

Floria, Putrajaya

Assalamualaikum....

Secara cepat dan ringkas mengenai lawatan saya ke Floria Putrajaya... Time ni jerebu tak teruk lagi..... Tapi memang best.. Rizqin semua tempat dia nak masuk tapi tak banyak sangat la gambarnya sebab tak semua tempat saya ambil.... Ibu saya uruskan landscape bahagian Sekolah dan University.. Kalau korang pergi tempat tu sangat-sangat kreatif tapi sayang saya tak snap gambar pun.... Jom tengok gambar....

Baru sampai...

Anak manja suruh ayah dukung...

tempat pertama singgah

yeay... cantiknya

tepuk tangan...

dan lagi....

the view...cantikkan

Rzqn pakai topeng yang longgar...

dengan meriam

cabut lak....

hiasan sampai ke tanah cantik...








lepak sini minum air dan aiskrim

rizqin dah comot


















bila nak balik ni???



persembahan dari anggta tentera

hasil belian - bunga biru - bunga dia boleh buat nasi kerabu....hahaha

ok tu je.... Malas nak taip

Wassalam

Daaaaa

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya