Selamat Hari Raya

Assalamualaikum.....

Kredit dari En.Google

Bakal memulakan perjalanan ke Pantai Timur dalam beberapa jam lagi....Jadi disini saya mengucapkan Selamat Hari Raya Adilfitri dan Mohon Ampun serta Maaf andai ada tersalah silap sepanjang saya berblog ini.....

Kejap lagi akan pergi ke HQ untuk sumbit barang dan ambil barang kemudian sattlekan barang kat rumah mak saya dan terus gerak... Mak saya dah selamat sampai semalam... Harap sangat-sangat perjalanan hari ni tak tersangkut... Doakan perjalanan saya berjalan lancar ye... Cepat sampai sana lagi bagus takde la ber air-cond sangat sebab saya kurang sihat...hehehehe....

Ok itu saja la ye....

Semoga perjalanan anda semua selamat dan berjalan lancar.... Hati-hati dijalan raya ye...

Wassalam

Comments

  1. selamat hari raya nadiah...camne raye...mesti sakan berjalan kan...ape2pun semoga semua berjalan lancar okey....

    ReplyDelete
  2. salam aidilfitri
    maaf zahir n batin

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya

Popular Posts