Bercuti Seminggu....

Assalamualaikum....

Saya start cuti dah minggu ni... Akan naik kerja 23hb ni... Balik kampong ni pun sebab nak hantar mak mertua balik Kedah... Tak lama lagi husband dah nak masuk shift awal tahun depan... Jadi bermulalah hidup baru saya nanti sebab selama ni husband hari Sabtu & Ahad ada kat rumah lepas ni nak jumpa bersama-sama gamaknya agak payah lepas ni... Get ready physical & mental ye la sebelum Sabtu & Ahad dengan husband dan anak nanti susah nak dapat jumpa Sabtu & Ahad sama-sama... Nasib baik la saya boleh memandu kalau tak jenuh juga la kan....

Nak kongsi sesuatu juga tapi masih dalam perancangan... Nak kena buat paper work... Ada siapa-siapa kat sini pernah buat paper work tak untuk apply dengan MARA... Boleh tak email dekat saya sebab saya nak buat satu paper work.....

Doakan ye....

Comments

Popular Posts