Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

18 December 2013

Majlis Pernikahan Ika & Zul

Assalamualaikum....

Ni auto-post ye...

19 October 2013 - Sabtu
Kajang, Selangor

Alhamdulillah dengan sekali lafaz kawan saya selamat menjadi Isteri orang.... Sehari sebelum (Khamis) dia akad nikah saya pergi ke rumah dia untuk hantar kek hantaran... Rumah dia sangat ber warna-warni.... Nampak juga dia nerves nak menghadapi ke alam baru.. Sebelum ni solo esoknya berdua..... Dah jumpa dia semua saya balik sebab esoknya saya masih bekerja....

Malam dia akad nikah saya dapat whatapss group gambar dia selepas menjadi Isteri.... Cantik sangat dia malam tu... Orang Kemboja memang cantik... hahahaha... Jom tengok gambar...

Sama cantik sama padan....
Credit to Hafiz Imtiyaz Photo.. Boleh cari dekat FB page..
 
Hari Sabtu saya sampai betul-betul sampai lepas zohor... Saya sampai tu dua orang geng saya dah sampai dan masih menunggu kedatangan rakan jauh nun di Johor untuk sampai ke sini.... Saya ada kat sana sampai majlis tamat.. Pengantin nak buat Outdoor Photoshoot Ika ajak kami ikut dia ke Putrajaya.. Jadi bagitahu la dekat kawan yang otw dari Johor tu jumpa dekat Masjid Putrajaya je....
 
Alhamdulillah sampai je dekat Masjid Putrajaya solat asar semua kawan kami dari Johor sampai.... Kitaorang lepak dekat Alamanda pula dan Solat Maghrib kat sana dan terus berpecah.... Kawan saya dari Johor tumpang tido dekat rumah saya sebab esoknya dia kena pergi Melaka, Suaminya ada urusan dekat sana....
 
Jom kita tengok gambar pengantin...
 
Gambar Malam Berinai...
 
Semua ni budak-budak KUIS...
Lain-lain course tapi ukhwah tetap utuh....
 
Sementara tunggu Pengantin berposing kitaorang pun berposing juga...

Rizqin yang tak reti duduk diam dok bercerita dengan acik salleh ni...
Acik salleh pun cakap "yeah... ok.... good boy" hahahaha
Dok la main lompat-lompat kat situ... Puas di tegur tak layan...
 
Perut dah berkeroncong menunggu kami ke Alamanda...
Bagitahu pengantin suruh datang sini je....

Sebelum kami berpisah.. Pengantin ada kenduri lagi malam diaorang buat majlis tu...
Ikut adat Ika la sebab ada kampung area Kajang tu untuk penempatan orang-orang Kemboja..
Buat makan-makan malam tu dia ajak tapi kami dah penat sangat-sangat...
 
 

 
Gambar Outdoor diaorang....
 
Buat Ika dan Zul :
 
Selamat Pengantin Baru... Semoga berkekalan hingga ke Jannah...
Bahagia hingga hujung nyawa... Semoga dapat menangani segala rintangan
dan dugaan dalam berumahtangga....
 
K la tu je kot....
 
Wassalam....


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya