Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

10 January 2014

Aksi Rizqin.... Adoi Ikut Siapa La Ni.... hukhukhuk

Assalamualaikum....

5 Januari 2014

Hari tu pergi beli pembalut buku Rizqin sebab 7hb kena bagi semua buku tu dekat cikgu sekolah dia bila ada kerja sekolah baru bawa balik rumah dan siapkan...

Jadi pergi lah kami ke Mydin Nilai berdekatan dengan komuter Nilai.... Dah selesai membeli makanya ada la mainan motor ni Rizqin nak naik... Habis RM1.00 dekat situ saja... Jom tengok gambar perangai budak sorang ni...









Tengok dah aksi dia... Tak tahu nak letak caption apa kat gambar dia tu... Saya geleng kepala je... Ayah dia letak post ni kat fb kawan-kawan ayah cakap "Bapak Borek Anak Rintik" hahahaha... Sabo je la... Budak lelaki macam ni la... Jumpa motor macam-macam aksi... Kalau nak tengok dekat youtube mesti tengok motor crash or Rizqin cakap motor jatuh.... huhuhuhu....

Hopefully Rizqin menjadi anak yang berjaya didunia dan diakhirat.... In sya Allah semoga dipermudahkan segala urusan Rizqin....

Itu sahaja

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya