Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

20 March 2014

Blog Stats - Nuffnang

Assalamualaikum...

Esok Jumaat kan... Tak pasti esok kerja atau tak sebab mak mertua sampai esok pagi... Abang sayang kerja malam hari ni dan balik esok pagi... Kalau awal sangat mak mertua sampai saya la yang kena ambil so mungkin cuti esok... Tak pasti lagi macam mana kan....

Bukak Nuffnang... Hari-hari buka kalau tak cuti la kan... Tadi buka tengok blog status cantik je... Macam mahkota je bentuknya... Statik... So nak tunjuk... hahahaha.... Nampak no takde kerja padahal ada je kerja.... Sambil tu tengok juga blogger of the month Kak Elly kita.... Comei Kak Elly rajin pula tu buat makan-makan kat rumah...... Kalau la boleh jadi macam dia bestnya...Mesti kemas je rumah aku tu.... Nak jadi rajin la....hahahhaha... Tetiba ;P