Pray for MH370

Assalamualaikum....

Bangun je pagi Sabtu selesai urusan wajib buka la FB... Sangat mengejutkan bila dapat tahu MH370 hilang dari radar....

Setakat ini masih belum jumpa bukti semua speculate... Jadi jangan percaya dan diharapkan semua bersabar untuk menanti kemunculan MH370.... Saya berharap dan meminta semua yang baca blog saya ni berdoa dan sedekahkan al-fatihah supaya semua mereka berada didalam keadaan yang selamat.....

Saya juga dapat tahu officemate pakcik sedara dan juga ayah kepada anak murid mak saya bertugas sebagai pramugara ada dalam pesawat tersebut.... Jadi saya pinta kita semua doakan mereka... Pertemukan mereka semua dalam keadaan yang baik... ameen

Tak tahu nak tulis apa lagi.... Tulis ni pun nak minta anda semua berdoa dan jangan putus doa tu untuk penumpang MH370 semoga mereka semua selamat..... Semoga doa kita itu diperkenankan oleh ALLAH S.W.T....

Wassalam.....


Comments

  1. in sya Allah, moga2 mh370 kembali ke pangkuan kite dlm keadaan selamat dan semua warga kapal sihat2...amin...

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya

Popular Posts