Nak Cerita Pasal Semalam

Assalamualaikum...

Mood nak menaipkan... Kita layankan je... Apa macam puasa ok.... Berat saya turun 3kg sepanjang 4hari berpuasa... Sangat cepat tu... Biar betik???? Ye la tak berapa nak makan... Makan pun portion Rizqin tapi semalam tambah sikit dari portion Rizqin... Tapi dah 3kilo turun... Nurse tak bebel ke nanti nak check-up???

Oh nak cerita semalamkan saya masak Sambal Ikan Bilis... Masa menumis tu Ya ALLAH busuknya bau menumis... Tapi kuatkan semangat juga.... Ada la juga termuntah masa terbau menumis tu kan... Masa solat Asar pun kembang kempis hidung menahan bau... Sabar je la.....

Sahur pagi tadi pun makan Sambal Ikan Bilis tu jugak.... Nasib baik husband tak merungut sebab satu lauk tu je... Pastu saya standby buah oren untuk elakkan daripada muntah....

Serius puasa diawal kehamilan adalah sangat-sangat teruji..... Kuatkan semangat je ni.... Hopefully penuh sebulan....

Baju beli online tapi bila dah sampai tak muat pula bajunya... Saya rasa sebab ada cutting tu.... Nasib baik boleh tukar... Saya tukar dari L terus ke XXL sebab takut cutting tu still ketat kalau ambil XL.... Lantak la Nampak besar pun... Janji muat dan longgar....

Ok la tu je nak membebel hari ni.....

Oh teringin tepung pelita yang ada air gula kat bawah tu.... Hoiiii... Sedapnya nak lagi makan sejuk-sejuk... yummy... macam nak kena cari ni petang nanti....

Wassalam...

Comments

Popular Posts