Yang Mana Satu

Assalamualaikum..... Selamat Pagi....

Dalam dilema sekarang ni... Phone dah makin teruk walaupun masih boleh guna... Phone kejap gelap separuh kejap terlampau silau sampai tak nampak tulisan...

Mula-mula target nak beli Lenovo S850 je... Tapi takde SD Slot pula sebab baru je beli SD Slot untuk phone...huhuhu.. Lepas tu macam-macam dengar pasal Lenovo ni... Susah nak tarik line phone la, line internet la, selalu hang la, sebab Lenovo kan Dual-Sim...huhuhuhuhuhu


Yang ni saya nak Lenovo S850 Pink!!!
Tapi Pink belum sampai Malaysia lagi yang Original Set
Saya siap call Kilang, Call Kedai Midvalley lagi tapi masa tu Pink Set takde lagi..
Sekarang ni tak sure dah ada ke belum....
Berangan nak belikan untuk husband sekali...
I pink, U blue.... Uweek
Market price RM725.00
Spec klik gambar ye
=P

So bila macam-macam cerita dengar pasal Lenovo ni saya macam nak survey lagi harga yang kurang dari 1k tapi phone Lenovo yang ni memang saya berkenan sangat-sangat-sangat...

Lepas tu saya survey Sony pula... Terjumpa ni.... Yang ada SD Slot... Kamera belakang 8MP depan 5MP... Kamera depan dan belakang ada LED Flash... Kira dah ok juga ni... Saya berkenan warna Mint... Seperti warna kat bawah ni... Tapi ROM dia pula 8GB je..... Lenovo atas tu 16GB...

Market Price dari Sony Malaysia Website RM999.00
Lagi singgit nak masuk 1k....
Spec boleh klik gambar....
Call kedai tinggal 1 je color ni....
hukhukhuk....

Saya bab pilih gadget memang pening kepala... Habis semua orang saya tanya pendapat... Tapi gadget sama dengan manusia takkan sempurna.... Jadi pilih yang terbaik bagi kita... Kalau ikutkan saya dah ada SD Slot ada kemungkinan saya akan beli Sony ni... Tapi belum decide lagi....hehehehe

Cute kan.... Tapi tengok dulu macam mana.... Malas nak fikir... Nak pi survey harga kedai pula lepas ni... Pastu baru decide nak beli yang mana....

Tu aje la entry hari ni...

Wassalam

Comments

Popular Posts