CPUV 20 - 22

Assalamualaikum.... Selamat Tengahari....

Saje buka Nuffnang sekali klik dekat earning ada on going ads..... Padahal lama tak online just BW je tu pun time ada kat office kalau kat rumah memang tak la... Jarang pegang phone kat rumah....

Anyway Thank You Nuffnang and Advertiser...

Dah alang-alang cerita pasal Nuffnang saya nak selit keadaan saya sekarang ni...

Saya kerap M.C sekarang ni... Kondisi kesihatan tidak stabil dan dah 2bulan saya ada masalah selsema yang teruk dan dah kena refer hospital... Tapi faham je la bila hospital gomen ni ada surat refer pun still kena buat appointment dan saya dapat appointment bulan Disember nanti... So lagi 2bulan saya kena menderita ke? Sedang mencari alternatif lain supaya cepat sembuh.... Dan bestnya semalaman saya tak tido.. Maksudnya lepas subuh semalam sampai sekarang saya belum lelapkan mata lagi.... Malam tadi siap nangis-nangis sebab mata mengantuk tapi tak boleh tidur... GERAM....

I'm 24weeks pregnancy dan pihak hospital tak boleh nak buat apa lagi... Agak-agak ada penyakit merbahaya tak dengan selsema ni?? Risau sangat sekarang... Petang ni In Sya ALLAH akan ke klinik lagi untuk rujukan dan pandangan dari doktor lain pula.... Baby rasanya ok kat dalam sebab dia sangat aktif... Tendangan pun dah cukup kuat.... Gelombang alunan kian terasa, cuma tak nampak sangat lagi dekat perut....

Doakan saya sihat ye...

Wassalam

Comments

Popular Posts