Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

30 October 2014

Save The Date (29 Nov - 30 Nov 2014) - Pureen Stock Clearance

Assalamualaikum.... Selamat Tengahari...

Dah makan? Dah Solat? hehehehe... Alhamdulillah... Kenyang dah, Kerohanian pun dah... Lega boleh buat kerja dengan tenang... Iya dok....

Baru semalam dok sebut-sebut bila la Pureen Sales kan... Semalam tengok la Pureen page tapi belum ada lagi... Tup tup tengahari ni ada announce.... Gembira tak terkata la sebab biasanya dia buat tengah bulan, sekali dia buat hujung bulan daaaa.... Menderu-deru la tu ramai orang sedangkan tengah bulan pun orang dok pulun pi beli gak... Kena kuat la nak redah manusia nanti... Orang yang kenal pun boleh jadi tak perasan sebab khusyuk berebut... hehehehehe....

So save the date ye korang...
Kalau jumpa saya tegur-tegur la ye...
*heh macam la ada orang kenal ko Nad*

Tak sabar dah ni nak memborong... Tadi nak borong baju newborn kat bawah yang harga RM5 sehelai sekali nan ado... Sabar ye... Kita cari semua kat sini... Habis cerita...

Jumpa kat sana ye...

Wassalam

3 comments:

  1. asalam..selamat membeli belah untuk semanja nanti ya

    ReplyDelete
  2. wahhh!!! seb baek jenjalan cni..baru tau pureen ada buat warehouse sales 29-30nov ni..dok tertanya2 gak bila pureen nak buat bulan ni sbb tau biasanya bulan 11 mesti pureen ada buat warehouse sale..hehe...

    okeh..jumpa kat sana ye.. (^_^)

    ReplyDelete
  3. Etuza Etuza : Thanks Etuza... ;)
    Mummy Hana : Selamat Membeli Belah.. Kalau terjumpa tegur-tegur la kite...hehehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya