Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

18 November 2014

Tiba-Tiba Teringin Etok.....

Assalamualaikum... Selamat Pagi....

Adoi... tiba-tiba teringin nak makan etok.... Adoiii... Macam mana ni... Nak membeli etok kat Kelantan je yang ada... Ada gak kat Bangi hari tu ada jumpa tapi tak berani nak rasa....

Pernah la makan etok masa tu Rizqin kecil lagi... Perut Rizqin tak tahan dengan penangan etok maka terkena la cirit-birit....huhuhuhu... Saya ok je tapi Rizqin pula yang teruk sampai holiday kitaorang ke Terengganu terpaksa dibatalkan.... Rizqin tak makan pon etok... Saya je yang makan... Tapi masa tu BFkan dia tu yang dia kena cirit-birit.....

Dah kecur sangat ni... Kalau la dapat balik kampung sekarang juga syoknye....



image dari google...
Sorry ye tuan tanah kalau terambil gambar korang...

Meleleh oi air liur....
huhuhuhu...

Ok tu je

Wassalam....

1 comment:

  1. Salam awak...etok kat Bangi tu blh tahan la. ala2 kelate. Sya br pas mkn mgu lps, 5 bungkus. 3 BUNGKUS rm5.... Selalu beli time mengidam sbb nk blk kelate jauh.... kalau kt pasar malam pantai dalam pn ada..tp kurang enak dan mahal.....

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya