Hasil Tangkapan Di Pureen Warehouse Sales, Glenmarie, Shah Alam

Assalamualaikum.... Selamat Pagi...

Bersiaran sekejap sebelum membzkan diri... 1Dec dah hari ni... Biasa 1 Dec ni saya kena get ready untuk list 1st Reminder dekat customer yang masih belum buat bayaran sewaan....

Semalam saya pergi ke Warehouse Sales Pureen, Glenmarie, Shah Alam... Masa sampai kat sana Hush Puppies pun tengah warehouse sales juga tapi tak singgah pun....

Sampai sana dalam pukul 11.00 pagi macam tu... Masuk terus pergi bahagian baju budak tapi banyak baju 6bulan keatas... Baju new born tinggal 1jenis je... So tak jadi beli baju.....

Terus keluar dekat area baju and cari barang yang betul-betul saya target nak beli..... Saya ambil Tisu Basah, Nappy Liner, Bedak Cornstarch, Pencuci Pakaian Baby, Sabun Baby (Head to Toe), Cotton Buds, Berus Gigi (untuk Rizqin), Ubat Gigi (untuk Rizqin), Botol Susu (untuk Rizqin)....

Total Lost : RM205 budget RM200


Siap....
Budget penggunaan terutamanya Tisu Basah adalah 5-6bulan....
Yang lain dalam 3-4bulan je...

Barang yang belum beli lagi :
  1. Minyak Telon (Macam nak beli Minyak Mustika je tak pun Minyak Anugerah untuk baby)
  2. Set Pantang (Dah order bayarnya belum lagi...huhuhu)
  3. Baju baru Baby (dalam 2-3pasang)
Yang lain rasa dah ada cuma nak kena tengok balik dan basuh... Yang lain dah ready... Pack baju untuk bersalin je belum lagi...

Ada barang persiapan Baby yang saya dah beli lama dah... Nanti saya share kemudian ye....

Wassalam....

Comments

Popular Posts