Set Berpantang Dah Sampai

Assalamualaikum.... Selamat Petang....

Ambil masa sikit menaip untuk update blog sebab nanti bersalin kena cuti 2bulan.... Mungkin dalam masa 2bulan tu saya tak update blog...huhuhu

Alhamdulillah set berpantang saya beli dengan kawan saya dah sampai.... Dan jumper yang saya beli online pun dah sampai juga....

Set pantang kali ni beli sendiri... Minta pendapat kawan yang dah guna dan jual produk ni... Sebelum ni set berpantang umi beli produk HPA... Tapi tak pakai semua... Makan pun tak sebab operate... Just pakai minyak-minyak je kot....

Harapnya set berpantang ni sesuai la dengan saya dan boleh beranak secara normal... In sya ALLAH...


5jenis ni dah lengkap... 
Tak payah makan jamu lain dah

Saya beli :

1. Yumnaa Mandian Herba 2kotak ada 6pack - Tahan 32hari - 1pack boleh buat 4kali penggunaan atau sehingga bau dia hilang... Boleh pecahkan pack tu untuk buat scrub badan juga.... So lepas habis penggunaan, pecahkan pack jadikan scrub badan...hehehehe

2. Jamu Janda Manja NZ 

3. Jamu Perawan NZ 

4. Cafe Perawan Ayu NZ - Kawan saya cakap untuk memudahkan lagi proses kuruskan badan... Minum cafe ni terus jadi perawan...

5. Feminine Wash NZ 

Kira saya ambil ni set NZ produk... Saya dah makan Jamu Perawan sebelum saya hamil...
Memang berkesan lagi-lagi bila ada masalah haid tak teratur...

- Google ye apa khasiat-khasiatnya... Malu nak letak kat sini - 

Oh saya beli dengan kawan kolej saya sama-sama belajar di KUIS
IG dia ; anifadshop
FB : Anifa D SHop - Page


Sampai dah jumper baby... Beli dengan arilissbabyhouse
RM50 termasuk postage

Tak pack lagi barang nak pergi hospital.... Cuti Tahun Baru ni start pack baju baby masuk dalam beg bay dan pack baju sendiri dalam beg mummy...

Itu sahaja...

Wassalam

Comments

Popular Posts