Dah Tukar Domain

Assalamualaikum.... Selamat Tengahari...

Saya baru je lepas tukar domain... Dulu saya guna sysygawk.blogspot.com tapi atas nasihat senior blogger suruh saya tukar domain kepada nadiahyunus.blogspot.com....

Lama tak update blog.... Saya nak sangat-sangat update blog... Saya suka menaip... Saya suka syok sendiri taip je apa yang saya rasa sampai bila baca balik eh apakah yang aku melalut ni.... Tapi ada masalah sikit...

Saya mabuk ketum mengandung.. Anak no.2 asyik tak sihat... Mula dengan demam berpanjangan, lepas tu hmfd pula dah elok seminggu tu semput... Bulan May ni memang banyak gila cuti EL dengan MC....

Check up pregnant alhamdulillah baby ok... Berat badan tak naik kena refer Doktor hari ni.... 9June ni kena pergi jumpa Doktor lagi untuk refer dengan Doktor Pakar pula berkenaan Asthma.... Bertabah la ye...

Pregnant kali ni saya rasa macam tak mengandung... Tapi badan PENAT sangat..... Tak boleh nak bayangkan penat tu macam mana... Masih lagi menyusukan Ajwad... Mungkin sebab tu badan jadi penat sangat walaupun susu dah kurang..... Mabuk mengandung kali ni ikut mood... Time dia nak keluar tu selalu tiba-tiba tak sempat nak pergi bilik air... Kalau kat office paling dekat adalah bakul sampah la sebab bilik air jauh..... Kalau kat rumah sempat la sampai bilik air... Kalau tak sempat kena lap la lantai....

Nak kongsi gambar family day tapi phone tertinggal kat rumah... InsyaALLAH ada masa nanti saya update lagi ye...

Wassalam

Comments

Popular Posts