Makanan Korea di Quizinn By Rasa Food Court

Assalamualaikum, salam sejahtera..

Weekend buat apa tu? Saya kerja bergaduh dengan anak-anak je ni... Letih rasa sampai BP naik lagi baru-baru ni... Penat dengan anak-anak je benda lain saya tak sempat nak buat pun tumpu pada anak je...

Hari ni saya nak share apa yang makan.. Jumaat hari tu saya makan lambat plan asal nak ke Aeon, Nilai saya nak ke kedai buku dan makan dekat sana.. Tapi jalan jem semasa ke sana dan ambil masa yang agak lama untuk pilih buku latihan untuk anak bujang saya maka saya tangguhkan makan dah terus balik ke tempat kerja.. 

Sampai pejabat saya terus solat dan rehat.. Kepala saya start pening mungkin sebab lapar ataupun panas.. Jadi saya minta izin untuk keluar makan sekejap.. 

Saya dah plan makan kat Quizinn je makan Bibimbap Sayur dan air saya beli dekat starbucks Caremel Frappuccino.. Bagi saya Bibimbap sayur sedap sebab dia letak seaweet dan yang bestnya tiap kali saya makan bibimbap susu saya akan banyak mungkin sebab kandungan sayurnya banyak..

Menarikan.. Saya akan pilih set kimchi soup sekali. Bagi saya sedap tapi pada orang dah pernah pergi Korea diaorang kata sana lagi sedap.. InsyaAllah ada rezeki sampai saya nanti ke sana.. Bagi anak-anak besar dulu..

Saya suka caremel frappuccino ni... 

Alhamdulillah licin... Sebelum ni saya akan ambil bibimbap daging tapi sekarang saya lebih sukakan bibimbap sayur.. 

Datang KLIA2 singgahlah ke Quizinn banyak lagi makanan yang sedap dekat situ.. Nanti saya share lagi antara makanan yang saya kerap makan disitu... 

Wassalam dan babai.. 

Comments

Popular Posts