Bila Baca Puan Chika Punya Blog

Salam...

Statement kat atas disebabkan blog Puan Chika kita bertajuk Food Cravings mula diri ni nak menulis walaupon sat gi secara terkocoh2 nak gi kelas...hahaha...takpe...5 minit pon jadi la..

ia mengisarkan pengidaman mak2 yg tgh mengandung...nak di jadikan cerita teringat sabtu lepas mulut aku nak mkn ketam..tgk ketam chika teringat ketam yg aku mkn 2 ekor dari 4 ekor ketam sorang2..sampai adik2 n family mengalah..mkn sikit2 sorg..aku yg dpt lebih...rasanya dah 2 kali aku mkn ketam tapi mcm tak jemu je..lagi satu anggur..perh...klu dpt mau tak kasi org2 sekeliling dah..dilapah sorg2...pelahap no..tapi takde la sampai tak ingat family lak...hehehehe..rasanye tak byk sgt benda yg aku mengidam cuma masa mula2 tu aku teringin nasi lemak kat kg suami..tak tau nape..sampai mimpi2...hahahahaha....isk isk isk..dasyat gak kan..yg belum dikotakan janji soto kat food garden LCCT ngan mkn seafood n ikan bakar kat tepi2 pantai...mcm2 permintaan aku..time takde duit mcm2 aku mintak kdg2 laki aku gelengkan kepala je...tapi aku mintak sekali dia tak leh bg aku diamkan je..ada duit nnti aku tuntut la balik..hehehehe...jahatkan....tapi seronok sbb dpt mkn...mkn dan mkn...sedap tul...pagi tadi teringin mkn kuey teaw goreng..pagi tu umi buatkan...kuey teaw goreng ni boleh dikatakan selalu sgt aku mintak umi buatkan...n smlm mintak suami buatkan milo ais..sbb aku tak suka rasa yg aku wat..aku nak dia buat gak...hehehehe...lagi apa lagi eh...takde dah kot...mcm2 kan org mengandung ni...

hari ni suami tegur perut aku dah nmpk dah..smlm emak mertua tanya suami perut aku dah nmpk ke..suami ckp aku gemok so tak nmpk sgt lagi...takpe la...hari ni dia kata dah nmpk lak...

eh k la dah pukul 5...time to punch-out n pergi ke UPM lak...

so tata

wassalam....

Comments

  1. :)) gila kejam. ada ke cakap bini gemuk sgt sbb tu xnampak?

    manade akak gemuk :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya

Popular Posts