Shopping Barang Baby

Salam...

Baru nak kasi tunjuk gambar shopping barang2 baby..walaupon tak banyak mana lagi tapi boleh la kan utk di tunjuk kepada kawan2 yg baca blog aku ni...hehehe...

Dah alang2 balik kg n skrg ni org lelaki dok pi sembahyang Jumaat so aku kat sini update la serba-sikit apa yg jadi sepanjang balik kg nih...

Kelmarin, adik aku Afiq yg ikut balik Kedah tak sihat..demam...so kitaorg pergi Pekan Rabu dlm keadaan tak tahu pon yg dia tak sihat...tahu2 bila dia bgth sendiri...adik aku ni jenis senyap dulu...bila dah rasa teruk sgt demamnye baru nak bgth..bila petang demam dia bertambah teruk..kami beli air kelapa masa nak balik kerumah..takut demam campak...tapi bila dah mlm keadaan dia makin teruk...lepas maghrib terus pi klinik...aku buat sup ketam n dia minum sup...boleh dikatakan 2 kali dia muntah2...mmg naik risau aku sbb aku jauh ngan umi n abah..klu jadi pape kat dia mmg la aku yg paling kuat rasa bersalah..

Semalam, Alhamdulillah Afiq dah tak demam so kami pergi Padang Besar, Perlis.....Jauh gak la perjalanannye n lagi satu suami wat lawak tersalah masuk lorong pergi Thailand...sabo je la...nasib baik tak masuk lagi dah la dgn takde passport apa semua...nasib baik adik aku bawak IC dia....risau2...

Antara barang2 yg kami beli....jeng jeng jeng....


baju baby..aku beli beso je terus..leh pakai lama...
baju new born ada 2 tapi takde dlm gambo..


baju aku...siza 42 tapi mcm beso je...
tgk la nnti muat ke tak dgn perut boyot...


barang-barang baby yg beli kat Kedah
Lokasi Pekan Rabu + Padang Besar


ni beli kat Padang Besar
leh letak barang baby klu nak gi jalan2

Hari ni tak gi mana2...pagi tadi dok bakar2 ikan..tapi aku malu nak amik gambar..al-maklum la kurang biasa lagi ngan family suami....hahahaha...malu kucing lak aku nih....

k la update lagi lepas2 nih ye...

tata

Comments

  1. shy shy miao ye? he he.

    waaa.perut mesti dah super size sekarang kan akak? kita gi zoo after baby besarlah nampaknya. :))

    ReplyDelete
  2. hihihihi...ok la..amy pun mesti dah baik sgt2 tu...hihihi

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya

Popular Posts