Carseat & Stroller - FYI

Salam...



Entry kali ni pasal carseat n stroller..dua ni antara target yg aku nak beli...tapi tak tahu la tgk budget dulu...mgkn beli carseat sahaja sbb senang utk keselesaan baby di dalam kereta...senang dia nak tido n aku tak lenguh nak pangku dia....so bakal ibu nak tgk laman web carseat n stroller atau pape utk baby diaorg leh la klik sini. barangan ni barangan Malaysia..antara yg terbaik la kan sbb ni pun ada akak office suggest beli barang baby jenama sweet cerry...



klik je nama carseat n stroller tu..kat situ byk lagi gmbr n kegunaan carseat n stroller yg aku pilih ni...dia jenis travelling system...kiranya dia boleh adjust mcm2 cara..nak anak mengadap kita pun boleh...

cuba la cari tempat lain selain dari online..maksud aku kedai2 shopping..klu online byk yg oversea je..n kedai kene pandai pilih sbb kebanyakan kedai pun byk jual oversea punya brand k..aku ada gi JJ Semban 2 tgk sweet cerry punya brand harga sama dgn online yg aku suruh korang klik tu...kalau aku mgkn akan beli lepas pantang, time nak masuk kerja...

k la

tata...

Comments

Popular Posts