Check-up 36minggu

Salam....

Tak lama lagi nak masuk 37minggu...hari ni check up...masuk keje lambat...sebelum tu kita cerita pasal smlm dulu....

waktu balik ptg smlm hujan lebat sgt2....kami balik pon masih dlm hujan dan terus gi amik umi dari sekolah...ptg lepas solat asar aku turun bwh beli mknn yg terasa nak mkn..ha..engkau habis RM25 smlm...byk sgt beli sampai tak tercapai akal ko...mmg bernafsu..nasib baik mknn abih...sblm buka puasa masa tgh tlg umi masak aku sakit perut...terasa memulas-mulas...rasa mcm nak terberanak pun ada..sampai berpeluh2 bdn aku menahan sakit perut..sakit tu bkn setakat memulas je, dgn senak, sakit pinggang n bb terasa berpusing2 dgn lajunye...lama2 aku yg terasa pening...last sekali rehat jap...umi dah cuak takut aku nak bersalin...tapi belum lagi..hehehe..lps mkn je rehat,solat n lelapkan mata jap...kul 9mlm bgn balik siapkan kerja sekolah aku lak...elok je suami balik kerja dah siap...tapi aku sambung wat kerja sekolah lain lak..tapi tak dpt nak buat sbb internet down...aku biasa wat kat opis sbb wat kat rumah sgt la susah...nak tak nak kene siapkan kerja opis dulu br leh wat kerja sekolah...waktu tido aku tido lmbt sbb aku tak selesa sgt...bb gerak sepanjang masa...akhirnya terlelap sendiri...

n hari ni check-up nurse ckp bb masih boleh bergerak..patutnye dia dah tak gerak sbb kepalanye sudah berada di tulang pelvis tapi tak melekat lagi kat situ..so klu la minggu depan tak melekat lagi di situ mgkn aku akan di referkan ke hospital pulak...mgkn kene bedah la kot...hmm..klu boleh tak nak la bedah..tak comei la perut aku....hehehe...anyway doakan la aku supaya aku selamat bersalin normal...n selamat aku n bb...ini la yg paling aku takut...saat nak melahirkan bayi...hopefully selamat la kan....

k la

ada kerja ni...

lepas settle kerja nak wat kerja sekolah lak...

wassalam...

Comments

Popular Posts