Rizqin 30hari

Salam..

Alhamdulillah hari ni cukup 30hari bersamaan sebulan Rizqin dilahirkan sebagai khalifah ALLAH di muka bumi ini....

Rizqin semakin pandai...malah masa menyusu dia pun tepat..tak tunggang-langgang mcm masa mula2 dia lahir...so mata aku skrg ni dah boleh biasa bgn tgh mlm utk menyusukan Rizqin..dia semakin bijak bab2 nak mintak dukung or bwk gi jln2...jln2 dlm rumah pun jadi la asalkan berjalan2...nak bwk kuar rumah tak abih pantang lagi...dekat2 boleh la tahan lagi..dia pun dah pandai ajak ayah dia berbual...kelmarin pukul 5.3opg dia ajak ayahnya berbual..jenuh la ayah dia melayan sambil mata tertutup sbb ngantuk...kuikui..nasib la ada anak kecikkan...

sebenarnya aku pada mulanya tak tahan ngan suara tangis rizqin...buatkan aku rasa tension sgt..agaknya sbb rumah aku dah lama sgt tak dgr riuh suara bb..mula2 tu mmg marah..tapi umi aku ckp tak leh marah dia..akin marah makin menjadi2 perangai dia..so aku cuba cool down dlm 2 3hari ni...alhamdulillah dah boleh handle sikit marah aku..malah aku layan dia semakin baik skrg...hehehe...puji diri sendiri..terus terang aku ckp mmg susah nak handle bb lagi2 bila duk sorang2 kat rumah..nak mkn pun susah...kene dekat dgn dia selalu...takpe la...lepas mak aku balik dari sekolah pukul 11pg br la aku leh wat keje aku mcm mandi n mkn...yg lain takpe leh wat dlm bilik...

ni gmbr yg aku amik hari ni semperna 30hari kelahiran rizqin


gmbr budak debab tak mandi lagi...makin debab tak?

tido je keje dia...

tido selepas mandi...huhuhu

tgh lali nak tido la tu..tenyang inum shusu...

k la tito dulu ye...

Comments

Popular Posts