Barang-barang dah sampai

Salam...

Alhamdulillah barang2 utk simpan susu dah sampai semalam...dan dah guna 4botol utk simpanan..pagi ni aku bekalkan utk Rizqin 2botol bersamaan 9oz..kira ok la tu...permulaan utk simpan susu bermula minggu ni...kadang2 sampai takde botol nak simpan..alih2 pakai botol air mineral je...huhuhuhu..semalam aku cairkan semua susu yg ada dlm botol susu utk transfer ke simpanan botol yg tetap...date aku tak tulis pun sbb aku tahu yg mana dulu yg mana kemudian...

hari ni Rizqin bgn lmbt...terpaksa kejutkan dia utk mandi pagi..then siap terus hntr dekat pengasuh...sblm tu bg susu tapi dia main2 lak..sblm mandi ada bg susu mgkn dia dah kenyang tu yg main2 je bila aku sua susu...

hari ni last kerja..esok cuti Deepavali...hehehe..aktiviti esok mgkn pergi melawat Anith di Sg.Pelek...dan mgkn akan ke Nilai 1 utk tukar saiz bj kurung aku...umi belikan aku baju size S tapi tak muat baju pulak..kain ok dah...

hari ahad kuar result..tak tahu la mcm mn tu kan...tgk la nnti ye...hehehehe

k la

tata

wassalam

Comments

Popular Posts