Olay Total Effect

Salam....

Apa yek nak tulis??
Hmmm...Anda nmpk gmbr di bwh itu...Olay total effects...
produk utk wanita yg sudah meningkat umur...hahahahaha
al-maklum le aku ni dah nak masuk umur 26thn...hahaha...aku dah tua...
tua ke??tua la gak..baru-baru nih tgk gmbr masa zaman kolej dulu-dulu....
terasa ketuaan aku nih..so aku tanya la mak aku..."umi nak pakai apa tak nak bg nmpk tua, nak pakai Safi Perfect 10 ke Olay?"
so my mum bgth yg Olay lebih bagus dari Safi..so pergi la cari Olay hari sabtu lepas...
so dapatlah yg ini....umi ckp sesuai utk wanita/gadis berusia 25thn dan keatas...
nak beli yg mahal lagi mcm Lancome tu tak mampu la aku..tapi mmg ada org ckp lancome yg paling baik utk kulit muka...tapi tak mampu so beli la yg murah2 je la...




 nak jimat beli pencuci ngan moisturizer shj

Ok...Skrg aku kasi tunjuk gambar anak aku nih....hahahahaha
 
 dah pandai panggil abah n mama...
 ajar dia panggil ayah ngan umi tapi kuar lain lak...
skrg semua dia panggil abah termasuk rama-rama kat dinding bilik...

 ini klu dapat mainan jgn la amik...mau mengamuk dia...
lagi la klu barang mainan dia tu jatuh atau terlepas
terus menangis sampai kuar air mata..

 haaa....pulun makan bola....haiyooo

ini gambar dia meniarap + tegur rama-rama kat dinding...
kaki aku tu abaikan...hahahaha

 Gaya budak kocik tido....mcm-mcm gaya skrg nih...

 
 lagi gayanya...hampir-hampir meniarap dlm tido...

 
 ni aku tak tahu happy sgt sampai tido pun tersengih-sengih

ni last...apa la yg dia pikir tuh...berselimutkan dgn baju t aku...hohoho...

k la tu jer

tata
wassalam

Comments

  1. aku tak leh pakai olay...muka aku gatal2. aku pakai safi. tp ramai gak yg alah dgn olay....tah la... aku berangan nak pakai SK-11... hahaha

    ReplyDelete
  2. aku lak kejap pakai kejap tak...tak sempat weh....bubur nasi rizqin pun aku masak mlm utk mkn esoknye..hohoho...terukkan...

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya

Popular Posts