Barang-barang utk rumah baru

Assalamualaikum....

 Pagi Isnin yg indah...dengan hujan rintik2 membasahi bumi...aku dah le byk keje ada masa lagi nak update blog nih...ok kita update cepat2 ye....

Ni antaranya brg2 rumah baru kami....




TV Sharp.....Suami dpt free sbb menang dari hadiah cabutan bertuah family day hari tu
 ini peti yg aku beli sabtu lepas di Sg Pelek kedai AMBER...murah siot...

Target barang letrik lain macam Mesin Basuh aku pi beli time rumah dah boleh masuk...nak simpan dlm rumah mak aku nnti takut terlebih muatan pulak...dah la rumah pun penuh ngan barang2 termasuk brg kawin aku penuh dah setempat...Baik Punya....InsyaALLAH dpt bonus ni simpan je duit...sbb nak pakai time rumah siap...lampu,kipas semua kene beli...so barang letrik nih aku beli sikit2 je la nnti....

k la...

tu je...

wassalam

Comments

  1. area negeri sembilan kak...tapi tak siap lagi...hehehehe..semangat beli awal...sbb takut takde duit...hohohoho

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya

Popular Posts