Majlis Tunang Adik + Gelagat Rizqin

Assalamualaikum...

Hujung minggu lepas ada 2majlis iaitu majlis tunang adik aku hari sabtu dan majlis nikah kawan baik aku hari ahad..Sangat la meriahnye majlis diaorang dengan makanan yang sedap-sedap...hahaha..al-maklum le teman kuat makan....

Ok la kita tengok gambar...aku takde idea nak menaip..gambar Rizqin main air kat Ulu Bendul tak dapat nak di post lagi sebab asyik tertinggal pendrive kat rumah...Semalam aku EL Rizqin demam panas...cepat sembuh ye....

 barang-barang hantaran

 dari dekat

with bakal MIL

with Adah Future Husband

 Rizqin wat perangai

tengok-tengok wat muka sedih...letih gamaknye..ngantuk
elok je masuk dalam kereta terus lentok dan tido...sian anak umi...hahaha

 ni gambar masa perlawanan bola sepak Malaysia vs Taiwan

muka seronok dia duk nyakat aku...huhuhu

Alhamdulillah result naik mendadak walaupun result keseluruhan ala-ala lulus je tapi target untuk dapat pointer tu jadi kenyataan..hehehehe....

Aktiviti Hujung Minggu ni:
9/7/11 - Pendaftaran UNISEL.. Amin dapat sana
10/7/11 - Majlis Nikah member sekolah Maszura n Faizah..tak sure pergi atau tak...

k la tu je..

tata..

wassalam

Comments

Popular Posts