Tension Bangat Dong!!!


Assalamualaikum....Selamat pagi...

Maaf sangat-sangat sebab tak dapat nak update blog seperti yang dijanjikan....sebab komputer tengah sengal..kat opis sengal kat rumah pun sengal batak...aku tak tahu le nape laptop kat rumah tu..kene format dulu la kot..malas nak beli baru sebab duit sekarang takat benda yang betul-betul penting baru boleh guna...sebabnya aku nak pindah rumah dah nih..nak tunjuk la kat korang apa yg aku dah buat kat rumah baru aku tuh..tapi tak boleh..banyak menda nak update nak bagitahu korang...semua laaaaaaa....tension tahu tak...

Sabtu ahad ni ada aktiviti sekolah mak aku...nak tunjuk la kan....boleh la promote sekali sekolah yang bagus nih...hahaha..macam-macam aktiviti...disebabkan aku anak cikgu sekolah tu boleh le kasi "up" sikit nama sekolah mak aku tuh....hahahahahaha

k la...lepas upgrade aku punya laptop aku bagitahu korang la ye..aku tak puas hati kalau aku upload kat opis tak kuar gambar...kang aku tak hingat aku kebenda yang aku upload kang hentam kromo je aku melalut...tak ke malu aku nanti....

ok la korang..cau dulu..dok opis pun tgh takde kerja..nnti ko tgk la awal bulan je aku senyap sebab dok tunggang-langgang wat report MCCR aku pulak...hahahaha

tata korang

wassalam

muaaaah

Comments

Popular Posts