Happy Anniversary Umi & Abah

Asalamualaikum dan Selamat Pagi...

Korang sihat? Lama dah tak post kat sini... Saya sibuk awal bulan siapkan report... Semalam siap report saya.. Alhamdullilah.. Lega siot siap report saya tu.. Rasa nak nangis masa boss mintak list global account untuk semua airport tapi time tu saya tak siap Sabah Airport lagi... Alhamdulillah semangat berpasukan settle gak list tu walaupun Sabah airport tak siap lagi...ada dia org tgh meeting saya cepat2 siapkan dan saya berjaya siapkan sebelum diaorang abih meeting.... Nak tulis lagi sekali la words LEGA....

Balik rumah semalam saya terus pergi jual... Lepas tu adik bg mesej saya ada kat mana sebab nak sambut Anniversary Umi & Abah yg ke 28tahun...

Kami makan Nasi Arab dekat rumah je... Abah gi tapau dari sana... Makan kat rumah senang sikit nak handle si bujang senang tu... Hahahaha.. Susah nak handle si kecil tu dan senang nak solat Maghrib.... Lepas makan suami cepat-cepat siap sebab dia ada bola...

K la tu je.....

Esok saya nak gi sogo sape nak join? Leh jumpa nanti... Heeheheh

Comments

Popular Posts