Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin

Assalamualaikum dan Selamat Pagi...

Hari ini hari terakhir saya bertugas dan dibenarkan pulang awal oleh majikan jam 12.30tghr nanti... Teruja sangat sebab bakal balik kampung selepas Solat Jumaat nanti... Harapnya tak teruk la jammed nya sebab semalam kan dah ramai orang balik...kuikuikui....

Saya bakal menghala ke laluan lebuh raya utara selatan beberapa jam lagi.. Ada lagi baju yang masih belum berlipat.... Ada rasa macam nak keluarkan balik baju yang dah packing semalam check betul-betul takut ada yang tak perlu tak payah bawak balik kampung kan... Buat berat beg je.. Tapi masalahnya lepas balik nanti saya akan terkejar-kejar untuk pergi ke rumah saya untuk ambil segala kerepek dan baju raya anak buah sebelah suami lepas tu beli Pampers untuk Rizqin.... Dan kelam-kabut ni saya kurang gemar sebab saya sangat pasti akan ada barang yang akan tertinggal sebentar je lagi...huhuhuhu...

Dan selama seminggu blog ini tidak akan berpenghuni dan takkan ada entry baru sebab saya tak sempat nak tulis apa pun... Lagipun blog ni cuma menceritakan apa yang saya dah buat dan nak buat je...hehehehe....

Ok la saya ada kerja sikit.. Nanti saya update lepas saya pulang dari kampung....

Sebelum undur diri saya nak ucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin.... Maafkan saya andai tulisan-tulisan bleh menyinggung perasaan korang ye...



 
Wassalam

Comments

  1. salam aidilfitri...

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/09/kenalilah-bapa-anda.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya

Popular Posts