Projek Kek Pelangi

Assalamualaikum.....

Projek Kek Pertama saya... Alhamdulillah menjadi... Yeay..... Saya amik resepi tu kat sini. Leh refer situ... Best dan senang..... Meh kita tengok gambar-gambar yang saya dah sediakan...


 Gambar ini masa tengah sebuk memasak kek...
Dia dengan ayah su dia syok sendiri amik gambar pakai Ipod...
 Masa dia tengah demam dihari lahir
ni pun sama... gambar syok sendiri dia...


Ni gambar dia menyusu.. Tido pun puting susu dalam mulut dia lagi...


Ini la projek kek tu...2hari baru siap...
hari pertama masak kek...
hari kedua buat icing...

ini gambar dari instagram....

tu je...

tata

Comments

  1. nampak sedap dan menarik..nk try buat juga..

    ReplyDelete
  2. Cantiknya kek...puas hatikan dapat buat sendiri kek utk org yg kita sayang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dyabunga: cuba la buat sendiri...
      junaina: yup sgt puashati bla buat kek sendiri.nnti nak buat lg masa befday diri sendiri..hihhihih

      Delete
  3. Besau kek..... Dan cantik warna warni...
    Ini air tangan mama...bertuah si kecik tu...hehehe.
    Hapi besday

    ReplyDelete
  4. Boleh tak on kan setting mobile....susah dan lambat nak bw pakai hape

    ReplyDelete
  5. Hanif saya dah buat templete mobile

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya

Popular Posts