Hari ke-3 Bersama SDII

Assalamualaikum... Selamat Pagi....

Sihat korang? Sorry la lama tak tanya khabar... Poyo je kan minggu ni hari-hari update blog tak tanya khabar korang....hehehehe.... Sorry... Saya harap korang semua sihat hendaknya... Saya sihat cuma selsema sikit.. Agaknya berjangkit dengan anak kot.... Anak saya dah 2malam buat hal... Dia dok meragam je... Al-maklum la kan tengah tak berapa nak sihat... Nak tido pun nangis... Sikit-sikit nangis... Dah rasa nak pekak telinga saya ni...hahahaha.....

Cerita hari ke-3 ni saya baru timbang berat saya... Ada la penurunan sikit dalam 0.5kg, so berat saya sekarang 62.5kg dan hari ni mencabar sikit sebabnya boss belanja makan pagi pulak... NASI LEMAK untuk meeting pagi ni... Macam mana nak ngelat tak nak makan nasi tu... Nanti saya makan ayam je la kot....huhuhuhu.... Semalam saya makan nasi kerabu adik saya sikit pakai garpu.. Suap la 4mulut gitu dengan sudu garpu...hahaha... Saya makan Yong Tau Fu tapi tak abih... Adik saya abihkan....hehehehe

Semalam saya dapat cerita yang tak berapa best untuk di dengar... Pakcik saya kena stork kat muka... Mata dia sebelah tak boleh tutup...

So tu je la kot nak di kongsi... Nanti ada apa-apa saya kongsi lagi kat sini...hehehehe

Berat 3hari lepas = 63kg
Berat hari ke-3 = 62.5kg
Penurunan = 0.5kg

------- Jadi le--------

K la... Tata korang... Jaga diri ye....

Wassalam

Comments

Popular Posts