12.12.12

Assalamualaikum....

Tarikh yang sangat cantik hari ni.... Tahun depan tarikh yang cantik 13.3.13.. Cantik tak? Hahahahaha... Sape nak kawin boleh wat tarikh ni kan... Tapi tarikh esoknya adalah anniversary saya dengan husband -14.3.2013- kan 143 - I Love You- hahaha.... Saya pun tak sangka yang tarikh tu ada makna....

Ok cerita pasal tarikh hari ini... Ex-Officemate melangsungkan pernikahannya dengan pasangan hati pada hari ni... Rasanya dah selamat jadi Isteri orang dah... Apa-apa pun saya nak ucapkan Selamat Pengantn Baru la dekat Farisha dan pasangan... Semoga hubungan korang berkekalan hingga akhir hayat....Ameen

Cerita pasal report saya belum siap lagi... Baru sampai Alor Setar Airport... Termasuk Alor Setar ada lagi tiga Airport (Langkawi, Terengganu dan Tioman) yang perlu dilunaskan... Harap sempat la siapkan hari ni...

Cerita pasal Family Day belum ada gambar... Saya tunggu Officemate husband readykan gambar baru saya upload dalam blog ni ye... Saya malas nak pegang phone dan ambil gambar sebab saya syok berendam dengan Rizqin.... Ada la 2-3 acara berpasangan saya join... Alhamdulillah hadiah dia sangat menguntungkan... Boleh guna kerja-kerja harian di dapur...

Saya geng blogger Office baru.. Selain Kadri, Kak Fida, saya nak kenalkan kawan baru kami yang baru masuk kerja Isnin lepas... Blog dia adalah RinaHamid... Dia muda setahun dari saya... Ok cantik, comei.... hehehe... Anyway welcome to Malaysia Airports ye.....

Tu je...... Saya dah pening ngadap komputer...

Wassalam

Comments

Popular Posts