Cara-cara nak Komen dalam Blog Saya

Assalamualaikum...

Last night saya dapat email dari kawan blogger baru saya... Katanya tak dapat nak komen dekat saya punya post... So saya dah betulkan sikit setting.... Memang betul ada sedikit 'kesilapan' sebab sebelum ni boleh pakai je komen tu... Mungkin google dah upgrade something saya pun tak pasti.... Jom tengok gambar yang saya dah sediakan....

1. Masa saya tekan Post Comment ni dia akan keluar macam gambar seterusnya..... Masa ni testing la kan....



2. Gambar kat bawah akan keluar macam ini bila kita tekan post comment tu... Saya tak baca lagi kenapa keluar menda tu... MALAS


Hasilnya saya betulkan setting je la..... kita tengok gambar kat bawah pula...

3. Kalau korang klik pada tajuk kena tunggu kejap... Dia akan keluar komen utk nuffnang X.. Komen ni cuma boleh dilihat di email saya dan di Nuffnang X application sahaja...




4. Kalau korang klik dekat "berapa orang sayang saya" tu korang akan nampak seperti gambar dibawah... yang ni la saya betulkan setting....

So Alhamdulillah... Dah boleh komen ye.....

Nanti saya try testing pakai email lain....hahahahaha....

Semoga Saya dan Anda Berjaya Mengomen.... hehehehe

Wassalam....

Comments

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya

Popular Posts