Rizqin Demam

Assalamualaikum....

Sekarang ni saya banyak cerita pasal anak je sebab saya nak monitor sakit demam dia... Agaknya musim kot anak demam lagi semalam petang.. Risau gak... Tapi logik juga sebabnya balik Kedah hari tu bahangnya ALLAH je yang tahu tapi malam YA ALLAH super best sebab sejuk gila....

Tapi dalam demam dia macam meracau la sikit... Semalam dia tidur 3-4kali dia bangun.. Pastu dia pandang syiling rumah kata tak nak!!! banyak kali lak tu... Siap tendang-tendang macam nak sepak orang... Saya terpaksa ambil dan peluk dia... Terus panggil hubby masuk bilik teman Rizqin tido... So lepas tu ok cuma masa tengah masak kek pelangi Rizqin bangun kejap dengan badan panas... Dia tengok TV, kacau saya membasuh barang-barang yang digunakan....

So hari ke 10 dia demam balik... So dekat sini je saya monitor sebab kat sini la senang nak ingatkan....

Ok la tu je kot.. Setakat ni....

Salam sayang dari saya... Maaf sangat-sangat sebab lama tak online..

Wassalam


Comments

Popular Posts