Rizqin Selsema...

Assalamualaikum....

Lama tak bersiaran.... Dah baik dari sakit tangan kaki dan mulut, Rizqin selsema pula hari ni.. Rasa nak tak nak je pergi kerja ye la tinggalkan anak dalam keadaan kurang sihat adalah perkara yang saya kurang gemar.... Sebab time tu la dia nak melekat je ngan kita... Kalau sihat langsung la tak endahkan kita sebab dia nak main je...

Sekarang Rizqin dah pandai buat imiginasi dia... Main pun ntah apa yang dia cakap.. Yang saya faham dia dok panggil "kakak" tu je... Yang lain sepatah haram pun tak faham pastu dengar dia dok gelak sambil tutup mulut....

Hari tu saya dapat rebat RM200 untuk pembelian telepon mudah alih kan.... Tapi dekat celcom cuma tawarkan Galaxy Y je.... Saya dok target Galaxy SIII ni.... Kalau la celcom tak hadkan pengeluaran telepon untuk rebat tu kan best... Nak ambil dengan pengedar yang lain syaratnya kena ambil pekej internet dengan diaorang... Bagi saya leceh la macam tu sebab saya perlukan cuma telepon je sebab telepon Galaxy W hilang di tandas Office AMC ni... Sedih gila ok.... Belum beli lagi phone baru..... Nak SIII....hukhukhuk

Doakan Rizqin cepat sembuh ye... Kami akan travel Sabtu ni.... So biar la dia sihat sebelum Sabtu... Alhamdulillah tahun ni dapat travel jauh sikit..... Lokasi saya rahsiakan dahulu ye....

Wassalam.....

Comments

Popular Posts