Tahun 2013....

Assalamualaikum

My 1st entry untuk tahun baru 2013....... Tambah lagi 1tahun umur kita kan...

Apa yang saya nak tulis ni cuma nak ucapkan Selamat Tahun Baru... Semoga tahun baru kita ni lebih bermakna dari tahun lepas....

Apa impian saya untuk tahun baru ni ialah :

1 - Kurangkan kos hutang...
2 - Kumpul duit banyak-banyak (saya nak buat kabinet dapur)

Setakat ni 2 tu je la yang saya target....

Dalam hubungan kekeluargaan saya target nak jadi seorang ibu yang lebih baik, seorang isteri yang sempurna di mata suami....

Dalam kerjaya saya berharap saya akan lebih komited, catit apa yang saya nak buat dan apa yang saya dah buat setiap hari.... Dan berharap sangat dapat cari lubang perniagaan supaya saya boleh lebihkan masa bersama dengan anak untuk mendidik mereka di depan mata....

Tu je...

Doakan saya....

TQ...

Wassalam

Comments

Popular Posts