Lagi Slimming Set

Assalamualaikum....

Korang sihat? Saya ni dah dekat 2minggu on off sakit kepala dan pening... Ntah nape ntah... Lemak dah banyak sangat kot....hahahaha.....

Sebenarnya lepas saya try Alpha Lipid SDII saya try product lain tapi saya ambil benda tu main-main jadi mcm tak terluak pun apa yang saya makan... Kalau saya tak lawas je saya ambil pill slimming sebab confirm sebelum mandi saya akan melawaskan apa yang patut....hohohoho....

Jadi ini saya nak buat betul-betul takmo dah skip-skip.... Nak tahu saya try makan apa sekarang... Eh baru start semalam ialah :


Barang keluaran sharklee.... Saya rasa barang ni dah lama sangat-sangat berada di pasaran jadi saya telah membeli untuk mencuba... Nanti kita tengok la apa hasilnya ye... Dah makin berat ni... Sampai lutut dah sakit, agaknya dah tak terdaya nak membawa badanku ini....hukhukhuk...

Ok la tu je... Pape saya update..Berat kita start esok ye geng...

Wassalam.....

Comments

Popular Posts