My Anniversary Gived

Assalamualaikum....Selamat Pagi....

*Entry ni auto publish sebab Isnin saya cuti... Masih di Gold Coast... =D Peace*

Hari ni saya nak cerita pasal gived saya untuk Anniversary kali ni... Dalam kepala macam-macam nak buat tapi budget constrain *ala-ala opis punya constrain la konon*....

Setakat ini saya ada booking place dua tempat.... Satu Gold Coast, Morib, satu lagi kita makan-makan kat Fish Manhattan... Satu tu saya beli kat streatdeal, satu lagi saya beli kat groupon... Punya la lama teringin nak makan kat Fish Manhattan sekali keluar kat groupon terus beli... Direct je pergi mak tak berapa mampu nak....Mahal...

Ni gambar Kupon yang saya beli hari tu...

 Groupon Voucher.... Guna hari jumaat hari tu...

Yang ni kami pergi hari ahad lepas.....

Sekarang ni macam-macam deal ada... Berbaloi lak tu... Ada kawan berani beli kamera apa ntah memang dapat set original betul... Saya belum seberani itu la.... Kalau saya takat baju, tudung, holiday, makanan ni 1st time beli sebab confident HALAL. Habis laman web JAKIM saya tengok nak confirmkan tempat tu HALAL ke tak....hehehehe.....

Tu je la... Detail post kemudian ye....

Wassalam....

Comments

Popular Posts