Cocoa Bestari Dah Sampai

Assalamualaikum....

Alhamdulillah Cocoa Bestari dah selamat sampai.... Sesiapa yang nak order boleh la hubungi saya atau email saya nadiah85@gmail.com... Akan saya lakukan secepat mungkin... Proses poslaju adalah RM6.00 bagi semenanjung dan RM10.00 bagi Sabah dan Sarawak....

Ada adik saya post dalam fb mintak pencerahan macam mana masukkan 30juz Al-Quran dalam air atau kismis atau kurma semua kan... So saya ada bagi mesej dengan owner macam mana cara pembuatannya... Jadi ini balasan sms saya tu:

Penjelasan dari soalan saya...

Jadi boleh la beli... InsyaALLAH saya akan pergi melawat kilang dia pula..... Benda yang baik takkan kita nak diamkan... Ini adalah produk yang baik... Produk ini telah diupgrade dengan tambahan Habatus sauda di mana kita semua tahukan ubat segala penyakit adalah habatus sauda... Anak saya pun dah kurang la tak sihatnya... Selalu dia mesti tiap-tiap bulan tak sihat sekarang nampak dia makin aktif dan positif... Saya beli banyak-banyak ni pun sebab perjalan Kelantan-Sepang adalah jauh jadi saya beli secara banyak... 

Sesiapa berminat boleh email saya atau sms je kat saya..... Pejabat pun dekat je dengan terminal so hari-hari boleh pos kecuali cuti umum dan weekend la saya tak pos..

Sekian Wassalam....

Comments

Popular Posts