Pre-Order Cocoa Bestari dan Khasiatnya dari 30juz al-Quran

Assalamualaikum....

Saya nak perkenalkan product yang anak saya minum... Dan saya nak buat pre-order kepada sesiapa yang berminat.. Sekarang dia ada packaging plastik ala Milo tu 600gram... Kalau beli dalam botol 500gram.. So jimat 100gram kat situ... Sesiapa nak try boleh la hubungi no telefon yang saya terterakan di bawah..

Saya suka anak minum air ini sebab dia ada khasiat 30juz ayat suci al-Quran.. Makna tak boleh la nak langkah-langkah... Dan anak ada tunjukkan perkembangan positif... boleh dah hafal al-fatihah walaupun sebutan tak lancar dan surah-surah yang saya selalu pasang kat radio dia dah boleh ikut cuma sebutan tak lancar lagi... Dari segi pembelajaran pun dia dah bagus tapi belum masuk sekolah lagi kan so saya ajar yang simple... Ada juga anak kawan Umi minum Cocoa ni... Dulu anak dia tak nak pergi sekolah sekarang dah bangun awal dan bersemangat nak kesekolah.... Kita mak-mak, ayah-ayah pun boleh minum ye..



Khasiatnya adalah :

Cocoa Bestari.

Minuman coklat yang lain dari yang lain. Selalunya kita hanya mendengar kismis dibacakan dengan ayat suci Al-Quran kini serbuk koko ini diramu dari ramuan terpilih yang baik untuk minda terutamanya bagi anak-anak yang masih muda dan sedang membesar serta dibacakan dengan 30 juz Al Quran. Sangat baik diamakan sebagai minuman harian.

Ramuan terpilih di dalam Cocoa Bestari ialah Serbuk koko premium, madu, kismis, ginkgo biloba, ekstrak biji anggur,gula, ekstrak halba, ekstrak halia, dan ekstrak habbatul sauda. Dibacakan dengan ayat suci Al-Quran 30 juz.

Keluaran Bumiputera dan produk Malaysia dari Ar-Razi. 500g setiap botol.
Harga:
SM RM23
SS RM27
(harga tidak termasuk dengan pos)

Mampu memberi tenaga semulajadi kerana ianya diperkaya dengan madu dan kismis yang sememangya baik untuk sumber tenaga. Mempunyai bahan formulasi penting minyak biji anggur yang kaya dengan Oligometric Proantho Cyanidin (OPC). Bahan antioksida yang penting. Tidak bertoksid dan kaya dengan protein kolagen yang menjadi somber utama pembentukan sel dan tisu.

Kandungan  Ginkgo Biloba mampu memelihara pembuluh darah di dalam otak agar tiada pemendapan lemak dan seterusnya memastikan kelancaran peredaran darah. Peredaran darah yang lancar dapat menjamin fungsi otak khursusnya kecerdikan dan ketajaman daya fokus di tahap yang terbaik.

Sesiapa berminat boleh SMS saya di 019-6008952

Comments

Popular Posts