Berbuka Puasa Di PICC

Assalamualaikum..... Selamat Pagi...

Rupa-rupanya saya berbuka puasa di PICC... Hari tu ada ajak husband berbuka di sana tapi tak sangka lak tercapai hasrat tersebut dengan group Engineering, KLIA.... Sorry sangat sebab saya takde pun ambil gambar... Sudahnya lepas makan & solat baru gatai nak snap gambar.... Ada satu gambar best nak di kongsikan.... Itu pun husband yang snap sebabnya dia terserempak dengan orang itu saya pula solat semasa kejadian tersebut.....

So far dekat PICC catering adalah daripada EDEN jadi menu utama saya sambar dulu adalah dim sum.... Sedap tapi sos dia masin pula.... Tapi rasa macam tak puas pula makan dim sum.... hehehehehe.. Husband ambil 2 pinggan nasi, sate dan saya ambil kambing bakar.... After solat saya ambil koay teaw goreng dan ABC tapi rasanya banyak lagi yang saya tak tawaf makan padahal semua makan skit-sikit...

Saya ada 3 gambar nak dikongsikan... hehehehe.... Salah satunya makanan dua lagi tu gambar anak.... Terukkan blogger macam saya ni... Nak menyampaikan berita tapi gambarnya takde ye...

 Melebar sengih si Rizqin ni... 
Nak kata makan pun rasanya budak ni makan creamy chicken soup je...

 Koay Teaw after solat... 
Masin

Ini yang nak ditunjukkan tu...
Rizqin with KJ...
Saya mati-mati ingat dia ni penyampai berita.. 
Bukan saya je tau ada geng lagi sorang pun sama....
Hahahaha... Teruk betul kementerian pun tak kenal... 

Ok itu aje la....

Wassalam....

Comments

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya

Popular Posts