Tempahan Hantaran Tunang Ika & Hafizie

Assalamualaikum...

Semalam selesai menghantar tempahan untuk hantaran bertunang dari pihak perempuan kepada pihak lelaki...

Saya weekend tu dengan rewang lagi dekat rumah jiran... Dah la selama ni tak pernah Nampak muka... Ada la nampak muka tapi JARANG JARANG...... So ada juga la buat 2biji kek untuk diaorang tapi diaorang buat kek tu untuk pengantin.... hahahahaha...

So meh le kita tengok gambar kek hantaran tu ye... Siapa-siapa yang dah follow saya dekat insta boleh tengok gambar-gambar terbaru.... Boleh juga follow saya " nadiah8085 "...

Cupcakes carrot 16biji...

Kek Karemel Pelangi....
 
Kalau ada yang berminat untuk ambil tempahan dengan saya boleh whatapps saya 0196008952.. Tapi saya buat area KLIA sahaja... Boleh COD area Gadong, Kuarters KLIA dan KLIA untuk weekdays sahaja.... Area saya terhad lagi buat masa sekarang ini....
 

Tu sahaja

Wassalam....

Comments

Popular Posts