Engagement Duty KLIA 2

Assalamualaikum...

Bulan May ada extra work kena buat... Bagi melancarkan lagi proses KLIA 2... Ye la baru bukakan KLIA 2 jadi kami sebagai warga kerja KLIA ini adalah sebahagian tanda sokongan kami... Kalau duty ni tak kena waktu bekerja kena la bekerja office hour....

Kejap lagi nak pergi dengar briefing Engagement Duty dan pergi Tour KLIA pukul 12.00 tengahari ni... Apa-apa saya update ye... Mana tahu boleh jumpa blogger kat sana nanti... hikhkhikhik

------------------------------------------------

Dah tahu jadual bertugas... Siap dapat tudung korporat Oren dan nanti akan dapat T-shirt warna biru... Sangat la kontra warna disitu..... Mungkin juga saya akan minta pelepasan sikit sebab ada clash shift dengan husband.... Sabtu Ahad pun kena kerja tau...

Tadi berjalan dalam KLIA 2 letihnya... Check point yang saya dapat antara check point yang akhir dah... Ada 21 check point saya check point yang ke 19 iaitu di International Arrival...

Gambar In sya ALLAH masa tengah bertugas nanti... 2May saya dah start kerja dah ni.... Risaunya... Risau kat Rizqin.... Kurang kasih sayang nanti......

Ok la tu je la.... In sya ALLAH kalau ada pape nanti saya update ye... Happy Labor Day korang... Esok pun adalah 1 Rejab kan... Maafkan salah silap saya ye.... Dah boleh start puasa sunat ni... Banyak pahalanya....

Wassalam

Comments

Popular Posts