Mamee Chef - Malacca Factory Visit Invitation

Assalamualaikum....

Ada siapa-siapa yang dapat invitation dari Nuffnang pergi ke Factory Outlet Mamee Chef.... Saya adalah salah seorang peminat Mamee Chef lagi-lagi yang tomyam ada udang.... Sedapnya dan bestnya kalau dapat pergi sana... Tapi saya terpaksa tolak jemputan dari Nuffnang... Sorry ye Nuffnang... Lain kali saya pergi ye kalau ada event dan ada free time... Start dari minggu lepas baru ni weekend saya sangat penuh... Minggu ni hari sukan anak, minggu depan kenduri dekat Karak minggu lagi satu kenduri dekat Kedah dan minggu selepas tu ada kenduri dekat Terengganu.... Penuh 5minggu berturut-turut dan tarikh jemputan terkena kenduri dekat Karak jadi tak dapat la nak kesana.... Sorry ye Nuffnang...


Nak sangat pergi

Punya la excited nak pergi siap whatapps Nad tanya dia pergi ke tak... Time tu tak tgk planner pun... Sekali bila tengok ada invitation dekat Karak.... Jadi terpaksa la tolak jemputan yang menarik ni...hukhukhuk..... Kalau tak mesti dapat goodies bag ni kan kalau pergi...hikhikhik

Ok la tu je untuk hari ni... Siapa-siapa yang pergi enjoy on-behalf ye.....  Take care tau kat sana....

Babai

Wassalam

Comments

  1. MV pun dapat tapi jauh lah...so x pegi

    ReplyDelete
  2. takpe la next event kalau boleh pergi kita pergi la sesama... Boleh berkenalan....

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya

Popular Posts