Dah Selamat Bersalin Baby AA.... Yeay!!!!

Assalamualaikum dan Selamat Tengahari...

Alhamdulillah saya dah selamat bersalin semalam 08.02.2015 jam 0428pg... Baby boy seberat 3.47kg... Besar weh... Doktor estimate baby 3.2kg je... Nampak je perut kecik daripada mengandung Rizqin sekali keluar besar... Alhamdulillah dapat bersalin normal... Tapi pengalaman bersalin normal saya adalah yang pertama dan yang terakhir... Lepas ni tak boleh bersalin normal dah... ALLAH dah bagi pengalaman bersalin normal... Nikmat sakit bersalin normal lagi best dari operate... Jadi korang please bersalin normal... Walaupun lepas ni saya dah tak dapat nikmat tu tapi saya bersyukur ALLAH bg peluang saya bersalin normal dan masih hidup.... Korang jangan serik pula... Kejadian saya ni jarang sangat-sangat orang kena...

Pengalaman bersalin normal nanti la kita cerita ye... Tangan pun masih terketar- ketar nak menaip... Amik gambar baby pun huduh...hahaha...

Apa-apa pun doakan saya cepat sembuh dan cepat sihat ye...

Abg Rizqin kena campak sekam pula... Jangan baby jangkit sudah... Kesian Abg Rizqin... Hari baby nak keluar dia demam... Dah kebah demam naik campak pula...

Ok la tu je nak bagitahu...

Wassalam

Comments

Popular Posts